Veelgestelde vragen

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld de kleur en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen.
Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Als u de e-mail(s) niet kunt vinden in uw inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem in dit geval contact op via het contactformulier op onze website.

 

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen hebt?

Wij doen ons uiterste best om elke bestelling dezelfde dag nog te verzenden.
Wanneer het bij u binnenkomt, is afhankelijk van de drukte bij de pakket diensten.

 

Binnen welke termijn kan ik mijn aankopen retourneren?

U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen om van uw koop af te zien. Na uw melding heeft u nog 14 dagen om de producten te retourneren.
De kosten van het retourneren van de bestelling is voor de klant. 

* i.v.m hygiene nemen wij geen oorbellen retour. 

 

Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?

Na ontvangst van de teruggestuurde artikelen, in goede staat (beschreven in de algemene voorwaarden) ontvangt u van ons een bevestiging van uw retourzending op het bij ons bekende e-mailadres. Het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen ontvangt u binnen 14 dagen na ontbinding via dezelfde betaalwijze als die u heeft gekozen voor uw bestelling. 

 

Wat is mijn ordernummer?

Uw ordernummer vindt u in uw bestelbevestiging die u ontvangt nadat u de bestelling heeft geplaatst.

 

Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Stuur ons dan via het contactformulier een mail en wij doen ons best om de vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden